Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Command me to be well

Ξύπνα με πρωί και βάλε με να τρέξω στο κρύο και την υγρασία της αυγής
με ένα κοντό σορτσάκι κι ένα φανελάκι άσπρο.
Να καθαρίσω το σπίτι απ' την αρχή και να φτιάξω μεσημεριανό και πρωινό.
Να ποτίσω τον κήπο, να φέρω την αλληλογραφία.
Να ετοιμάσω τα αδέρφια μου για το σχολείο.

Βάλε να πλυθώ με παγωμένο νερό να φύγει η βρωμιά από πάνω μου.
Τρίψε μου στη μούρη τον ξεπεσμό μου.
Φύτεψε στο μυαλό μου άλλες ιδέες· τις δικές σου.
Σύρε με στην εκκλησία για τον εσπερινό και φόρεσε μου φούστα μέχρι τον αστράγαλο.
Πλέξε τα μαλλιά μου μονότονα κοτσίδα.
Απείλησε με για εγκλεισμό·
στο σπίτι, στο μοναστήρι. Σε κελί.

Το βράδυ φίλησε μου το μέτωπο.
Πες πως μ' αγαπάς και όλα θα περάσουνε.
Σκέπασε με και προσευχήσου για τις αμαρτίες μου,
μπας κι εξιλεωθεί αυτή η οικογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: