Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

the better the post, the more I like you

Σε φυλώ my dirty little secret.
I keep you my dirty little secret.


Ωστόσο μην το πεις ακόμα σε κανένα
γιατί όσο σκέφτομαι εσένα
πείθομαι πως ίσως τελικά σε αγαπώ·
και αν το μάθουν, θα ντραπώ.
Όχι για σένα.. προς θεού!
Μα για την αμφίβολη κλίση μου.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν το κάνω για κακό.
Απλά οφείλεις να παραμείνεις μυστικό
μέχρι να αποφασίσω·
εάν αξίζει αρκετά να εκτεθώ.
Γιατί αν αρχίσουμε, δεν έχει γυρισμό
κι η σχέση μας προβλέπεται ναυάγιο.

Ας σε δω κι απόψε
για να είμαι σίγουρη
πως όταν είσαι ό,τι καλυτερο υπήρχε απ' την άλλη μεριά.


Σε φιλώ my dirty little secret.
I kiss you my dirty little secret.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

έχω σκεφτεί ατελείωτες ώρες αν αξίζει να αποκαλύψω το μυστικό μου.
να το μάθει κι εκείνος.
μα δεν μπορώ.
θα τα καταστρέψω όλα.

maybe if we don't reveal the secret,
we just protect ourselves.


αντίο αερικό =)

bethamphetamine είπε...

Εγώ δεσποινίς αποφάσισα να το κρατήσω για μένα· γιατί γέμισε τις μέρες μου με τον πιο περίεργο τρόπο :)

Γεια σου μικρή μου φίλη!